ARCHIVE

12. Januar 2013

January 12th


Hey guys!

Hope you had a good start of the weekend, mine is gonna be really busy! 
This post is gonna be more informative.. so, as some of you already know, today is my birthday & yes, i already took pics of my outfit & will put them on my blog soon, just as i promised :)

My birtday itself is going to be quite boring, i had some cake & coffee with my family, maybe have a drink with some friends later in the evening! I guess 19 is that age where you slowly start getting old & boring.. haha none of my friends had a special 19th birthday :D 

Apart from that i wasn't  at home that much today because i had another catwalk training.. the big fashion show is tomorrow !! :3

No more GFC?

There are a lot of rumours that there will be no more GFC! I don't know for sure if it's true, but i'd really appreciate it if you could follow me via BLOGLOVIN and/or BLOG-CONNECT as well :) just in case! thank you!!

Aaaaand, since we're talking about rumours.. check out my current favourite record: Rumours by my current favourite 70s band Fleetwood Mac :)


Have a great weekend,

-xo/Ola


Kommentare:

  1. Hello there sweetie! Happy Bday, wish you an awesome year filled wit love, happiness and surprises ! great pics and post :)

    P.S : New post on my blog, come check it whenever you have time !

    Follow my blog on Facebook(it would mean a lot) : http://www.facebook.com/KikisBookOfDreams

    My cooking blog : http://www.facebook.com/KikisCookingTime

    Hope to hear again from you!

    Hope you're having a great day!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

    My cooking blog, support me:
    http://kikiscookingtime.blogspot.com/

    xoxo Kiki

    AntwortenLöschen
  2. I love it, can you take a look at my blog and maybe follow me? i follow back everyone.
    Kiss**
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    and here's my page on facebook (about fashion and more): https://www.facebook.com/fashiongetsfiercee
    Would mean a lot if you like it!!

    AntwortenLöschen
  3. wirklich schöne bilder und toller Blog :)

    Sandy http://unaddicted-heart.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  4. dankeschön, das glück kann ich gut gebrauchen :)

    ich wünsch dir nachträglich noch alles Gute zum Geburtstag!
    das erste Bild in diesem Post ist wunderschön.
    gerade hab ich mir gedacht, dass du total hübsch bist und ich dich sehr gern fotografieren würde. dann dacht ich mir, du wohnst wahrscheinlich sowieso viel zu weit weg, aber jetzt hab ich in der Sidebar gelesen, dass du aus Nürnberg kommst. In der Nähe wohn ich auch :) Wenn dir meine Bilder gefallen und du Lust auf ein Shooting mit mir hast, kannst du dich gerne mal melden :)
    Ist aber auch nicht schlimm, wenn du nicht willst, war nur ne Idee weil du hübsch bist und in meiner Nähe wohnst und ich sowieso grad Models suche ;)

    AntwortenLöschen
  5. Happy Birthday to you! I hope you will celebrate it in the way you want. :) I hope you will show us some pics from the fashion show. It will be definitely awesome!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    AntwortenLöschen
  6. Happy late birthday!!! aww youre so young^^

    AntwortenLöschen
  7. Happy birthday gorgeous, wish you the best for this year! Love your make-up btw :)

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    AntwortenLöschen
  8. Von mir auch: Nachträglich die allerbesten Glückwünsche zu deinem Geburtstag!!

    Hoffe du hattest einen ganz wundervollen Tag!

    Liebe Grüße

    Frau Huegel

    AntwortenLöschen
  9. Happy birthday! :) And have great luck in fashion show! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful eye makeup - and all this fashion show news sounds wonderful, have fun! ^.^

    flawedfairytale.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  11. Happy belated birthday! love the first picture, too bad it's not focused on the lashes..

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. Alles Liebe nachträglich :D
    Scheinst ja wie ich ein Januar '94 - Kind zu sein!
    Ich werde in etwa anderthalb Wochen auch 19 :D
    Alles Liebe
    Allie <3

    AntwortenLöschen
  13. Ich liebe deine offene Art und dein Blog ist fantastisch. Ich würde mich freuen, wenn ich dir mit meinem Gewinnspiel eine Freude bereiten könnte.
    http://makeup-taeschchen.blogspot.de/2013/01/neujahrsgewinnspiel-fur-dich.html

    ich würde mich über einen Besuch von dir sehr freuen,...

    Sanny

    AntwortenLöschen

Thanks for the feedback <3